فیلم| مترو ولیعصر تهران چه خبره؟
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از دعوت بانوان به نمایش کاروان تعزیه دختران انقلاب در مترو ولیعصر تهران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، گروه مذهبی دختران انقلاب اقدام به برپایی کاروان تعزیه به مناسبت ایام عزاداری ماه صفر در ایستگاه متروی ولیعصر تهران کرده که با استقبال گسترده مردمی مواجه شد.
- بیشتر ببینید:
- حماسه جدید جواد خیابانی به زبان انگلیسی
فیلم مترو ولیعصر تهران چه خبره؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم کاروان تعزیه در ایستگاه متروی ولیعصر تهران
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
پیمان

۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
این تعذیه ها رو به مسئولین خائن جمهوری اسلامی نشون بدین که یزید زمانه هستن
نه مردم بینوا ایران زمین
نه مردم بینوا ایران زمین
مجید

۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
اسلام دوستی و اهل بیت دوستی فقط برای مردمه 'واسه شما نیست !درسته؟ مردم فقط باید مومن باشن شما تروریستای رژیم اخوندی چی؟چرا قبل تشویق مردم به اسلام و پیغمبر و اهل بیت و حجاب از خودتون شروع نمیکنید ؟میدونین اصلا گناه چیه ؟یا فقط یاد گرفتین تا زیر دماغتون چادر بکشید سرتون؟میدونید هر ثانیه روزو دارید از حق مردم ایران دزدی میکنید؟اینا رو اصلا گناه میدونید ؟اصلا تعریف گناه از دید شماها چیه؟میدونید کشتن یه بی گناه عذاب بزرگی داره؟اصلا از عذاب سر در میارید ؟میگم اگه امام حسین و اهل بیت نبودن چطور میخواستین مردمو هر روز فریب بدین ؟اصلا شماها حاصرید حسینی واقعی باشید اصلا میدونید پیام امام حسین چی بود ؟واقعا ...فقط میتونم بگم شیطان در جسم انسانید !چادر سرت میکنی بعد دختر بیگناه مردمو میکشی ؟تو انسانی واقعا تو مومنی ؟اصلا از انسانیت چی میدونین جز یه پارچه سیاه....
ناشناس

۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
چقدر غم انگیز چقدر زیبا
ماشالله به خانومهایی که اینطور اشک میریختن
ماشالله به خانومهایی که اینطور اشک میریختن
جواد

۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
میشه بپرسم این همه هزینه برای باحجاب کردن مردم از جیب چه کسانی هست اقا به زور نمیشه کاری کرد
امید

۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
بنام خداوندمهربانترین وبخشنده ترین
انک لعلی خلق عظیم
ای پیامبر اگراخلاق زیبای تونبود همه ازتو دور می شدند...
پیامبربااخلاق بسیارزیبایش همه ی دل های پاک راجذب کرد
انک لعلی خلق عظیم
ای پیامبر اگراخلاق زیبای تونبود همه ازتو دور می شدند...
پیامبربااخلاق بسیارزیبایش همه ی دل های پاک راجذب کرد
امید جلالی

۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
این حرکت یعنی امر به معروف
زنده باشید
نتیجه اش را دارید تو فیلم میبینید
نه برخورد نه فحاشی ودرگیری
انسانهای نخستین که نیستیم
ما ایرانی ها قبل از اعراب بت پرست موحد بودیم خدای یگانه را میپرستیدیم
الان اعرابی که در سرزمین وحی هستن
ماشینهای ساخته شده از طلاکاخ های مجلل فرانسه هواپیمای فول اخر زمانی
خدایشان است ومیپرستند
از حجاج پول میگیرند تا بنز وپورشه و..طلا که بت وخدای اصلیشان است بسازند وبخرند وبپرستند.
انوقت ما ایرانی ها چگونه زندگی میکنیم ما مسلمان واقعی هستیم با مهربانی و دعوت به این مراسم مذهبی میتوانیم حجاب رابسط وگسترش دهیم.با اجبار واکراه حق ما شان ما نیست.
چهل وچهارسال حجاب خوب داشتند بانوان ما یک برخورد یا رفتار ودستگیری ناشایست دخترمان مهسا را از ما گرفت وبه دنبالش حجاب بانوانمان را
اگر عقل سلیمی باشد نتیجه رفتار شایسته و برخورد ناشایست را میسنجد میبیند درست عمل میکند
تند روی ها خدمت به اسلام ومسلمین نیست .والله که دشمن شاد کن وخدمت به امثال مسیح علی نژاد و دیگر عمالشان است ولاغیر
واالله ادم نمیدونه شاید هدفهای والاتری بجهت نابودی حجاب وکشف واقعی حجاب باشد
رضا خان اجبارش چه شد استفاده ازچادر وروسری هزاران برابر بیشتر شد
برعکسش هم دقیقا نتیجه چند میلیونی بر خلاف جهت خواهد داد
زنده باشید
نتیجه اش را دارید تو فیلم میبینید
نه برخورد نه فحاشی ودرگیری
انسانهای نخستین که نیستیم
ما ایرانی ها قبل از اعراب بت پرست موحد بودیم خدای یگانه را میپرستیدیم
الان اعرابی که در سرزمین وحی هستن
ماشینهای ساخته شده از طلاکاخ های مجلل فرانسه هواپیمای فول اخر زمانی
خدایشان است ومیپرستند
از حجاج پول میگیرند تا بنز وپورشه و..طلا که بت وخدای اصلیشان است بسازند وبخرند وبپرستند.
انوقت ما ایرانی ها چگونه زندگی میکنیم ما مسلمان واقعی هستیم با مهربانی و دعوت به این مراسم مذهبی میتوانیم حجاب رابسط وگسترش دهیم.با اجبار واکراه حق ما شان ما نیست.
چهل وچهارسال حجاب خوب داشتند بانوان ما یک برخورد یا رفتار ودستگیری ناشایست دخترمان مهسا را از ما گرفت وبه دنبالش حجاب بانوانمان را
اگر عقل سلیمی باشد نتیجه رفتار شایسته و برخورد ناشایست را میسنجد میبیند درست عمل میکند
تند روی ها خدمت به اسلام ومسلمین نیست .والله که دشمن شاد کن وخدمت به امثال مسیح علی نژاد و دیگر عمالشان است ولاغیر
واالله ادم نمیدونه شاید هدفهای والاتری بجهت نابودی حجاب وکشف واقعی حجاب باشد
رضا خان اجبارش چه شد استفاده ازچادر وروسری هزاران برابر بیشتر شد
برعکسش هم دقیقا نتیجه چند میلیونی بر خلاف جهت خواهد داد
ابراهیم شیرانی

۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
واقعا امریه معروف کار فرهنگی بامردم ایران بازبان خوب جواب میده نه به زور و تهدید واقعا دستشون درد نکنه
پرویز

۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
کاش با این دعوت دعوت دیگری هم انجام میداد وآن این بود که شرکت مترو راهبران یا راننده های خودش را هم دعوت به انجام ندادن خشونت های وحشیانه و کتک نزدن مسافران زن مترو میکرد و کمی به راهبران خودش درس شعور و محبت کردن به مردم یاد میداد رجوع کنید به دسته گلی که راهبر شرکت مترو درتاریخ ۱۷ ۱۰ ۱۴۰۱ در ایستگاه کلاهدوز که به طرز وحشیانه ایی مرتکب شد
محبوب

۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
فدای حضرت زینب(س)، قربون حجابتون برم که توی اسارت هم با وجود شهادت برادرتون و بقیه عزیزانتون و گرسنگی و سختی راه ،دنبال غذا و ..نبودین بلکه از بقیه چادر و روسری میخواستین که حجابتون حفظ بشه.اللهم العجل ولیک الفرج
ناشناس

۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
هرروز کشور رو کردید عزاداری مگه تاسوعا عآشورا مناست عزا تموم نمیشه دیگه چرا بقیه روزهای مردم رو با عزا داری خراب میکنید پس شادی ونشاط کجای این کشور جا داره جوان های کشور با شادی بودن وجشن ونشاط پویا میشوند کجای دنیا و حتی دین اسلام مردم رو تشویق به عزا آن هم در روزهایی که ربطی به مناسبت ها نداره میکنند آن هم در اماکن عمومی دیگه شورش رو درآوردی چرا بدنبال گریه گرفتن از مردم هستید چرا روحیه مردم رو میخواهید در ۱۲ ماه سال خراب کنید این چه مکتب و مذهبی است که تمام افکارش با عزا داری گره خورده فشاربودن درونش ممنوع و حرام شده متاسفانه مکتب شیعه فقط بدنبال عزا داری ودرآوردن اشک مردم است
وحید

۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
آدم تو تهران دیگه حالش بهم میخوره از بس همه جا رو سیاه کردین
جمع کنید این شوهای تبلیغاتی مضخرف رو ، شما ملت رو از دین و حسین هم برگردوندین
جمع کنید این شوهای تبلیغاتی مضخرف رو ، شما ملت رو از دین و حسین هم برگردوندین
ناشناس

۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
چه حرکت قشنگی واقعا دست متفکرش دردنکنه،با زور نمیشه سر مردم چادر و روسری انداخت
ناشناس

۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
ان شاءالله به حق رقیه س همه ی زنان سرزمینم عفت حجاب اسلامی داشته باشند .لطفا حجاب وپوشیدن یک خانم را پای گرانی اقتصاد نزارید . اقتصاد گرانی .اختلاس قضیه اش سواست وماهمه ی مردم ایران همت مسئولین رامی خواهیم
عفت زنان برکت ایران را چندین برابر میکنه
عفت زنان برکت ایران را چندین برابر میکنه
محمود

۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
بهبه به این میگن امر به معروف و نهی از منکر نه که بعضی ها مثل بلانسبت سگ وگربه به جون هم میفتن تا طرف رو اعدام نکنن ول نمیکنند. آقا با زن وبچه تو فروشگاها به جای اینکه هواسش به زن وبچه اش باشه چشمش دنبال ناموس دیگرانه اگر هم به خواستش نرسه میگه من داشتم امر به معروف میکردم.هیچ کسی اجازه ندارد بدون اجازه قانون به کسی دست درازی کند حتی اگر طرف مقابل دزد باشد.
سجاد

۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
حالم از این خانمای چادری دیگه به هم میخوره،بعضیاشون فقط سرشون تو زندگی مردمه،کافیه یکیش بخاد سرک بکشه تو زندگی من،با چادرش خفش میکنم
ناشناس

۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
خیلی قشنگ و جالب . زنان و دختران ایران مسلمان و امام حسینی هستند .حالا یه عده اندکی هم مردهاشون غیرتشون بر باد رفته و با تبلیغات صهیونیست و بهائیت ناموس و غیرت فراموششان شده . اگر مردهای ایران دوباره غیرتشون بیداربشه اون معدودزنان بی حجاب هم به خودشون می ایند و میفهمند که بی حجابی در ایران همان بی حیایی است و اصلاح میشوند .ایران اروپا و غرب نیست که زنان لی حیا داشته باشد . هرچند که مردان اونور هم دوست دارند زنانشان کمی با حیا باشند . خصوصا یهودیانی که برای زنان ایران نسخه بی حجابی پیچیدند زنانشان با حجابند
مجید

۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
دیگه رنگی نداره این دوکون دیلی فوتبال شما هم چهارتا خبر بزار نونت حلال شه
مجمد

۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
نقش وقایع تاریخی در زندگی مردم،، چرا وقایع تا یخی برای مردم ما مهم هست،،، وچرا مردمان دیگر کشور ها وقایع تاریخی را اینطور زنده نگه نمیدارند،، شاید صرف انرژی به گذشته برایشان مقرون به صرفه نیست وبیشتر به حال وزمانی که در آن زندگی می کنند اهمیت میدهند،، متأسفانه دین و وقایع تاریخی در کشور ما ابزاری شده تا از احساسات مردم سو استفاده کرده و مردم را توسط آن سرکار بگذارند،،، صنعت و تقابل آن با مدرنیته یک دوگانگی کاملا آشکار در زندگی مردم ما ایجاد کرده دوگانگی که باعث شده نه سنتی زندگی کردن ونه مدرنیته زندگی کردن،،، باشد،، یک بحران بی هویتی وسردگردمی ویک تعارض،، اینطور میتوان گفت که مردمی که همه مدل زندگی در کارنامه دارند هم الکل مصرف می کنند و بی حچابند وووو هم نماز میخوانند هم تعزیه نگاه می کنند وگریه می کنند... ولی واقعیت آیین چیز دیگری ایجاد نظم و انضباط و درستی و صداقت در چند دهه زندگی ما انسانها در زندگی روی زمین ورشد تعالی انسانی هست..
رها

۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
ایمان آدم بایددرونی وذاتی باشه واونو به آدمای دیگه گره نزنه اگه شما باخوش اومدونیومدنت ازدیگران ازدین متنفربشی بدون که مومن به دین نیستی بیدی هستی که باهربادی به هرسو میلرزی
رها

۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
شایدبرتی حفظ وحدت مسلمانان وقابل با دشمنان دین ناییدمیکرد همچون پدربزرگوارشون امام علی ع که بخاطرجلوگیری ازتفرقه میان مردم دربرابرابوبکر وعمروعثمان سکوت کرد.امام خمینی فرمودن انقلاب ونظام مهمه ولی حفظ اون از اوجب واجباته. همچون سرداردلها که باوجودهمه مشکلات کشور فرمودن انقلاب نظام حرمه وحفظ این حرم واجب.یعنی مااز امام وسردار دلها آگاهترودلسوزتریم؟
قاسم

۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
با زور نمیشه ولی این فیلم نشون داد کم کاری از خود ما و مسئولان فرهنگی ما هست ک بی بند و باری بیداد میکنه با این حال معتقدم همین بی بند و باری و هنجارشکنی و تعرض ب آمران ب معروف در این چند ماه اخیر رو با برگزاری درست گسترده و مداوم مراسم عزاداری و سینه زنی و تعزیه خوانی برای حضرت امام حسین (ع) میشه خنثی و ب نوعی جمع کرد البته همه ما در این راه باید همت کنیم و بانی خیر بشیم و در دوران غفلت و کم کاری و خیانت برخی مسئولان دست روی دست نگذاریم از برگزار کنندگان و بانیان این مراسم و سایت پوشش دهنده هم ممنونم اجر همگی با سید و سالار شهیدان❤❤❤❤❤
حسین

۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
بی هویت افرادی امثال شما هستند که دوست دارن به دل خودشون هم دروغ بگن.
مسعود

۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
کاش همه چی تون امام حسینی بود.نه اینکه هر وقت از ملت میخواین سواستفاده کنین پای امام حسین رو بیارید وسط.امام حسین گفت فقط حجاب مهمه؟؟؟؟؟برید جلوی فقر رو بگیرید که باعث تن فروشی زنان با عفت ایران عزیز نشه.جم کنید این بساط مضحک و خنده اورتون رو...
ناشناس

۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
اولا
هر خبری که شما چه با کلیپ و یا فقط با چند تیتر عنوان بندی میکنید نظر خود شما محسوب میشود شک نکنید
دوما
مثل اینکه شما فراموش کرده اید که عزاداری مختص به یک گروه خاص که شما آنرا بازتاب میدهید نیست ملت ایران و ایرانی مسلمان با این وقایع آشنایی کامل دارد و مقید به آن است پس فقط دختران انقلاب نمیتوانند مدعی پایبندی و اجرای آن باشند که شما میگویید بازتاب داشته
همانطور که قبلا چندین بار توسط سایر مخاطبین گفته شده اگر سرپیچی و یا ناهنجاریهای اجتماعی وجود دارد و دیگر نمیتوان مانع انشد تمامی به عملکرد چندین ساله تبلیغاتی و عدم پایبندی در وعده و وعید کسانی که در راس کارهای اجرایی بوده اند و جلوگیری از هرگونه حرکات شاد و اجراهای موسیقی و حضور زنان در بخشی از شادیهای اجتماعی و خیلی از موارد دیگر باعث ناامیدی بخش بز گی از جوانان آینده دار کشور گردید که حالا شما یک حرکت نمایش اعتقادی را بازتاب داده اید و طوری مطرح میکنید که انگار مردم با مناسک مذهبی غریبه هستند شما سخت در اشتباه هستید اگر توجه کافی به خواسته های بر حق مردم میشد و از راه بگیر و ببند و تعطیلی مراکز حداقل شادیها اجتماعی و گروهی نمیشد و مقداری هم ثبات اقتصادی داشتیم هرگز با سرپیچی و ناهنجاری روبرو نمیشدیم و شما رسانه های خبری و سایت های تحلیلی هرگز تا به امروز به علل های این ناهنجاری ها نپرداختند و هر روز با نشر قوانین بازدارنده و نشر گسترده بیحجابی به عنوان نماد فحشا پرداختید یادتان باشد که همین جوانان و مردم بخوبی با تمامی اجرای مراسم مذهبی و احترام به آنها عجین و معتقد هستند و فقط ندیدن و عدم اجرای آنها از سوی کسانی که مجری هستند باعث دوری مردم شده است....وسلام
هر خبری که شما چه با کلیپ و یا فقط با چند تیتر عنوان بندی میکنید نظر خود شما محسوب میشود شک نکنید
دوما
مثل اینکه شما فراموش کرده اید که عزاداری مختص به یک گروه خاص که شما آنرا بازتاب میدهید نیست ملت ایران و ایرانی مسلمان با این وقایع آشنایی کامل دارد و مقید به آن است پس فقط دختران انقلاب نمیتوانند مدعی پایبندی و اجرای آن باشند که شما میگویید بازتاب داشته
همانطور که قبلا چندین بار توسط سایر مخاطبین گفته شده اگر سرپیچی و یا ناهنجاریهای اجتماعی وجود دارد و دیگر نمیتوان مانع انشد تمامی به عملکرد چندین ساله تبلیغاتی و عدم پایبندی در وعده و وعید کسانی که در راس کارهای اجرایی بوده اند و جلوگیری از هرگونه حرکات شاد و اجراهای موسیقی و حضور زنان در بخشی از شادیهای اجتماعی و خیلی از موارد دیگر باعث ناامیدی بخش بز گی از جوانان آینده دار کشور گردید که حالا شما یک حرکت نمایش اعتقادی را بازتاب داده اید و طوری مطرح میکنید که انگار مردم با مناسک مذهبی غریبه هستند شما سخت در اشتباه هستید اگر توجه کافی به خواسته های بر حق مردم میشد و از راه بگیر و ببند و تعطیلی مراکز حداقل شادیها اجتماعی و گروهی نمیشد و مقداری هم ثبات اقتصادی داشتیم هرگز با سرپیچی و ناهنجاری روبرو نمیشدیم و شما رسانه های خبری و سایت های تحلیلی هرگز تا به امروز به علل های این ناهنجاری ها نپرداختند و هر روز با نشر قوانین بازدارنده و نشر گسترده بیحجابی به عنوان نماد فحشا پرداختید یادتان باشد که همین جوانان و مردم بخوبی با تمامی اجرای مراسم مذهبی و احترام به آنها عجین و معتقد هستند و فقط ندیدن و عدم اجرای آنها از سوی کسانی که مجری هستند باعث دوری مردم شده است....وسلام
حسن

۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
به نظرم سوء استفاده از احساسات مردم کار اشتباهی هست همان طور که سخنرانی انگیزشی سوء استفاده از احساسات مردم هست شاید حال و هوای فضا چند ساعتی روی ذهن فرد تاثیر بگذاره اما بعد اینکه تاثیرش رفت درد بازم دوباره سر، باز میکنه مثل مسکن عمل میکنه
ناشناس

۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
ماهم حالمون ازتو بهم میخوره...فضولی زنان چادریو نکن تا با تُنبونت خفت نکردیم بی غیرت بی بُته!!!!
علی

۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
عالی بود ولی ای کاش امام حسین رو قاطی سیاست کشوری نمیکردید من خود با بی حجابی مخالف هستم چرا سالهای قبل این گونه نبود دوما ای کاش یک گروه را استخدام میکردید تا در مورد فساد اقصادی یا فساد اداری ارشاد میکردند
علی

۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
این سوء استفاده هستش ولی وقتی بیگانه از جوانان ما بخاطر بی اطلاعی از واقع تاریخی و با پمپاژ رسانه ،این سوء ستفاده نیست؟؟؟
ناشناس

۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
حرامی راحلال کردند،یاحلالی راحرام کردندکه شمااسمش روگذاشتی سوءاستفاده؟کشوری یا مردمی که یواش یواش باتأثیراینهمه برنامه ها اینترنت تشویق به فاصله گرفتن ازحیاوعفت و ارزشهاکنندبه سمت اسارت،نابودی خواهدرفت عبرت زیاده اماعبرت پذیرکم!
ناشناس

۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
دیلی فوتبال که نظر منو که شبیه خیلی ازکاربران دیگه س منعکس نمی کنه ولی حالا ما هم نظرمونو می گیم:
در رسیدن به بن بست حجاب اجباری همراه با سرکوب و مجازاتهای حبسی و نقدی، در تمام این سالها،سوء استفادهٔ بی شرمانه ازمذهب و عوامفریبی برای هزارمین بار در تاریخ ایران و این نظام را شاهدیم.....گرچه حرکت تازه ای نیست.....
و این همه حجم سباهی که وحشت و نفرت و صدها درد و مرض دیگه در قلب و روح انسان ایجاد می کنه تعزیه تون رو ترسناک کرده تا غمناک....
نه خود پیغمبر و نه همسران پیغمبر و نه دخترانشون سیاه پوش و برقع پوش نبودند...جلباب سیاه جز در روز عزا،معنی نداشت....سیاهی شعار سیاسی و هدفدار بود که در طول تاریخ از عباسیان تا جمهوری اسلامی مورد استفاده فراوان و تبلیع شدید قرار گرفت....
جالبه که درزمان خود امامان و عصر اموی و عباسی،زنان و مردان علوی رو با پوششهای سفید می شناختند نقطهٔ مقابل عباسیان سیاه پوش....
باشه...ما هم دلمون به این خوشه که پایان این حجم های منفور سیاه،سپید است...
در رسیدن به بن بست حجاب اجباری همراه با سرکوب و مجازاتهای حبسی و نقدی، در تمام این سالها،سوء استفادهٔ بی شرمانه ازمذهب و عوامفریبی برای هزارمین بار در تاریخ ایران و این نظام را شاهدیم.....گرچه حرکت تازه ای نیست.....
و این همه حجم سباهی که وحشت و نفرت و صدها درد و مرض دیگه در قلب و روح انسان ایجاد می کنه تعزیه تون رو ترسناک کرده تا غمناک....
نه خود پیغمبر و نه همسران پیغمبر و نه دخترانشون سیاه پوش و برقع پوش نبودند...جلباب سیاه جز در روز عزا،معنی نداشت....سیاهی شعار سیاسی و هدفدار بود که در طول تاریخ از عباسیان تا جمهوری اسلامی مورد استفاده فراوان و تبلیع شدید قرار گرفت....
جالبه که درزمان خود امامان و عصر اموی و عباسی،زنان و مردان علوی رو با پوششهای سفید می شناختند نقطهٔ مقابل عباسیان سیاه پوش....
باشه...ما هم دلمون به این خوشه که پایان این حجم های منفور سیاه،سپید است...
علی بیات

۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
کار قشنگی هست امام حسین علیه السلام عشق و وحدت واقعی را به اوج رساند حضرت عباس علیه السلام هم وفاداری و تعهد را کاملا به معنای واقعی نشان داد. مسئولین و حکومت و دولت ایران حجاب مشکل ما نیست مشکل ما فقر و بیکاری و گرانی که جلوی سنت پیامبر رو گرفته همان ازدواج که هیچکس نمیتونه
ناشناس

۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
واقعا احسنت درود به شرف همچین کسانی که واقعا غیرت دارن روی یه سری مسائل. خداوند یارشون باشه ان شاءالله
محمد

۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
چندتا کتاب بخون یک اینترنت سرچ کن بعد بیا نظر بده و با نظرات اشتباهت مردم گمراه نکن ثانیا در غیر عزا هم شما حجاب تبلیغ کن سیاه هم نباشد مهم نیست مهم پوشش کامل
محمد

۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
عجب متفکری شما میگه سو استفاده از امام حسین.... جالبه پش شما حتما امام حسینی رو تبلیغ میکنی که دین و حجاب و نماز.. براش مهم نباشه... برادر ما چنین امام حسینی نداریم.. امام حسین برای احیا همین دین قیام کردن
ناشناس

۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
یکی از دوستان که افسر سپاه بود تعریف میکرد که در یکی از شهرهای بلوچستان که عمدتا سنی مذهب هستند مراسم دعلی توسل داشتیم که از ارگانها و نهادهای دولتی جمع شده بودند.
مراسم در فضای باز و در محیطی محصور به فنس و سیم خاردار برگزار شد.
بعد از اتمام مراسم دیدیم که مردم پشت فنسها جمع شده اند و نگاه میکنند، موقع خروج یکی از اهالی پرسید اینها چرا گریه میکردند؟
من هم گفتم کیف پولشان را گم کرده اند و با تعجب پرسیدند یعنی همه اینها کیف پول خود را گم کرده اند؟
مراسم در فضای باز و در محیطی محصور به فنس و سیم خاردار برگزار شد.
بعد از اتمام مراسم دیدیم که مردم پشت فنسها جمع شده اند و نگاه میکنند، موقع خروج یکی از اهالی پرسید اینها چرا گریه میکردند؟
من هم گفتم کیف پولشان را گم کرده اند و با تعجب پرسیدند یعنی همه اینها کیف پول خود را گم کرده اند؟
ناشناس

۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
تو اروپا امریکا که فقر نیست پس این همه فحاشه خونه مال کیه؟ اون همه روسپی مال کیه
رضا

۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
چطور شیاطین و لشکرهاش به زور و خرج مالی عظیم دارند دین و ایمان مردم رو کمرنگ می کنن میگیرند ولی تبلیغ دین به زور نباید باشه
ناشناس

۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
درود بر سایت دیلی فوتبال که این خبر رو در این زمان پخش کردید و این ازاده بودنی هست که امام حسین فرمودند ...
مردم عزیزم بدانید کشتی نجات امام حسین هست و سخت نیست رسیدن به اون ، فقط کمی با خدا بودن به اون میرسید و هم در دنیا سعادتمند می شود و آخرت عاقبت بخیر .
مردم عزیزم بدانید کشتی نجات امام حسین هست و سخت نیست رسیدن به اون ، فقط کمی با خدا بودن به اون میرسید و هم در دنیا سعادتمند می شود و آخرت عاقبت بخیر .
امیر علی

۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
خدمت رها بگم ک نه تایید نمیکرد وحدت مسلمانان به چ قیمت به قیمت کشتن مردم؟ امامم خمینی هم فرموده بودند بعد از این حرفتون ک اگه واقعا مردم ما رو نخان خودمون میریم نه اینک به زور به قدرت بچسبند ،حفظ این حرم اگه به قیمت کشته شدن باشه امام حسین ک هیچ تمام 14 معصوم با جمهوری اسلامی مخالفت میکردند روایت هست وقتی امام زمان ظهور کنه میگن اصلا یه روی دیگری از اسلام نشون میده ینی اینی ک شما پایبندی اصلا ممکنه خیلی از خرافه ها درونش بوده باشه ، نه شما دلسوز تر نه اینک نیستید کاربر رها بلکه نه دلسوزید نه چیزی فقط فکر منافع خود هستید به نام حجاب و گرنه تو این مدت کلی فیلم از باجناق و لواط کاری داره بیرون میاد همشونم یا ارشاد بودند یا طرفدار سفت و سخت جمهوری اسلامی، رژیمی ک توش پر از فساد باشه حتی اگر بالای آن قران هم بذاری باز باعث لکه دار شدن قران و دین میشود
علی

۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
کاش بجای پرداختن به مسآله حجاب یکم به فکر معیشت مردم بودید ، برید بر قیمت گوشت و مرغ و اجاره مسکن و و و و ..نظارت کنین ، دوتار مو کسی رو نکشته ، فقط دقدقه دولت و مجلس شده حجاب...،!!؟؟ معیشت مردم اصلن براتون مهم نیس ؟؟؟!! مسخره ها
ناشناس

۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
اون خانمها خودشون با این قضیه مشکلی نداشتن ولی طبق معمول تو مجازی یه عده خوشونو پاره کردن.
امیر

۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
خواهش میکنم تجربه منو به اشتراک بزارید . هنوز متولد نشده بودم . چند نفر همراهیم میکردن . بهم همه جای زمین رو با موجوداتش نشون دادن و بعد گفتن تو قراره تو این منطقه با جسمت ادامه بدی . التماس کردم میگفتم نمیخوام برم . قبول نمیکردن گفتم اقلا یه جای دیگه ، ولی اجباریه . حالا همراهانی دارم که بهم اطلاعات میدن ولی عذاب میکشم چون میبینم اکثرا دارن چه اشتباهاتی میکنن . اتفاقاتی پیش میاد بزودی ، دعا کنید مرگ و عذاب نباشه
نینا

۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
دستتون درد نکنه خیلی عالی بود. باز هم ادامه بدید،خیلی تاثیر میزاره. هر کسی هم مخالفه واین گردهمایی ها رو نمی تونه ببینه،بره روی خودش کار کنه و افکار و عقاید لائیکش رو بریزه دور، چون با حرص خوردن و فحاشی و بدگویی و چرت و پرت گفتن نمی تونید جلوی گسترش دین خدا رو روی کره زمین بگیرید. حرف اول و آخرت مال خدا و فرمانهای خدا و دین خداست . والسلام
رضا

۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
در کنار مشکلات شدید اقتصادی بی حجابی هم شدیدا مشکل آفرین شده که بیشتر از جانب قشر مرفه به وجود اومده
علیرضا

۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
وقت همگی بخیر ..من مخالف طرح حجاب اجباری قالیباف ودوستاش هستم ومطمعن هستم که هر چقدر هم بخوان اسلحه بکشن وتیر اندازی کنند وبا باتوم کتک کاری کنند باز هم محکوم به شکست هست ..اما..اما یک موضوعی هم باید بیان کنم .دعوت همراه با ملایمت این افراد جهت دیدن این مراسم ان هم همراه با ادب ونزاکت واحترام مطمعنا قدرت بیشتری دارد تا طرح حجاب اجباری قالیباف ودوستاش همراه با زور..کلا هیچ شخصی وجود ندارد که در مقابل رفتار محترمانه همراه با احترام جبهه بگیرد ومخالفت کند ..
ناشناس

۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
جالبه اینجا هم دیکتاتوری هست اول نظرو میخونن اگه با سلیقه های نظام جور در میاد منتشر میکنن .. خخخخخخخ
ناشناس

۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
واقعأ دمت گررررم مجید جان، چقدر قشنگ حرف دل یک ملت را زدی؟ همه چیز را به درستی گفتی، مرسی کاملأ با تمام حرفات موافقم خیلی قشنگ گفتی.
احسان

۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
میبینید؟
این اشخاصی که حتی به قول شما حجاب خوبی ندارند چطور به اعتقادات احترام میگذارند؟
شاید لابلای خیلی از این افراد حتی انسان های بی اعتقاد هم وجود داشت ولی به احترام درخواست شما در آن تعزیه حاضر شدند
ولی جای تاسف دارد که اتفاقا آن طرف به اسم اعتقادات،برخورد بدی با مردم دارند
هیچ چیزی را به زور نمیشود به کسی خوراند
شاید حتی دشمن اسلام و خدا هم باشد ولی در لحظه ای خاص و درست جایی که نیازش داشت وارد قلبش شد و معتقد تر از هر معتقدی شد
داستان حضرت موسی و چوپانی که ذکر میگفت را به یاد بیاوریم و بگذاریم خود خدا درمورد بندگانش تصمیم بگیرد و در زمان و مکان مشخص او را فرا بخواند
ما که بنده خداییم و جایگاهی نداریم
این اشخاصی که حتی به قول شما حجاب خوبی ندارند چطور به اعتقادات احترام میگذارند؟
شاید لابلای خیلی از این افراد حتی انسان های بی اعتقاد هم وجود داشت ولی به احترام درخواست شما در آن تعزیه حاضر شدند
ولی جای تاسف دارد که اتفاقا آن طرف به اسم اعتقادات،برخورد بدی با مردم دارند
هیچ چیزی را به زور نمیشود به کسی خوراند
شاید حتی دشمن اسلام و خدا هم باشد ولی در لحظه ای خاص و درست جایی که نیازش داشت وارد قلبش شد و معتقد تر از هر معتقدی شد
داستان حضرت موسی و چوپانی که ذکر میگفت را به یاد بیاوریم و بگذاریم خود خدا درمورد بندگانش تصمیم بگیرد و در زمان و مکان مشخص او را فرا بخواند
ما که بنده خداییم و جایگاهی نداریم
ناشناس

۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
حرف شما کاملا درست دولت باید به معیشت مردم هم توجه کنه
ولی این بنده خدا ها چه ربطی به دولت داشتن؟
خودشون مراسم اجرا کردن حالا این بین چندتا خانم رو هم دعوت به حجاب کردن.
ایراد این کار رو لطفا بگید؟
ولی این بنده خدا ها چه ربطی به دولت داشتن؟
خودشون مراسم اجرا کردن حالا این بین چندتا خانم رو هم دعوت به حجاب کردن.
ایراد این کار رو لطفا بگید؟
ناشناس

۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
ایراد کار اینجا هست که هیچ عرزشی از جیب مبارکش هزینه نمیکند و مراسم برگزار نمیکند و مجوز نمیگیرد بلکه صرفا پول میگیرند تا یک شو تلویزیونی برگزار کنند .
امیر علی

۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
اگه از قشر مرفه بود ک اصلا لال مونی میگرفتین چون تو ایران هر کی مرفه شده با دولت ضد و بند داره
سیمین

۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
آقای علیرضا البته که دینداری با ملایمت و احترام است و بی احترامی به دین خدا با برخورد شدید و قانون شکنی پوشش در جامعه و خیابان با زور و اسلحه و اجبار انجام خواهد شد
مرجان

۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
احمق دولت اسلامی برای دین خدا میتونه هزینه کنه او نمیتونه برای هرزه ها و ولنگارها شو تلویزیونی در جامعه برگزار کنه. هر چند نیازی نیست فعلا بعضی هاتون چنان اَدای غربیها را بازی میکنید که غربی تعجب کرده ?
ناشناس

۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
چند سال پیش بود نمی دونم خواب بودم یا بین خواب وبیداری بود که صدایی تو گوشم گفت:( ظهور نزدیک است.)شاید اون چیزی که حس می کنی همون ظهور باشه .
االهم عجل لولیک الفرج
االهم عجل لولیک الفرج
رزیتا

۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
ما هم از مرد بی غیرت حالمون به هم میخوره پس خفه شو تا خفه ات نکردیم
سجاد

۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
بدبختی میدونی چیه؟
این مذهبی ها هرچقدر که بخوان خودشون رو خوب نشون بدن آخرش گند میزنن
اینکه آخرش لچک میزنی سر مردم میخوای بهشون بگی ما خرت کردیم
در صورتی که طرف خودش باید برا هرچیزی به نتیجه برسه
بره اونورتر پرتش میکنه چهارتا فوش به خودتو اعتقاداتت میده
این مذهبی ها هرچقدر که بخوان خودشون رو خوب نشون بدن آخرش گند میزنن
اینکه آخرش لچک میزنی سر مردم میخوای بهشون بگی ما خرت کردیم
در صورتی که طرف خودش باید برا هرچیزی به نتیجه برسه
بره اونورتر پرتش میکنه چهارتا فوش به خودتو اعتقاداتت میده
ناشناس

۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
خواستین بگین کار فرهنگی انجام دادیم ،مقابله با بی حجابی در دولت ریسی، دولتهای قبلی با وجود اینکه این همه اهل کار فرهنگی نبودن ،اما این همه معضل و مشکل در حوزه حجاب نبود ،همه اتفاقات پیش آمده نتیجه نادانی و بی اطلاعی فرهنگی هست یا به تعبیری دادن فرمان دست یک شخص بدون مدرک و بدون یک ساعت اموزش،خدا به داد این جماعت برسد
ناشناس

۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
چرا انقدر به چادری ها اهانت میکنید؟ چرا همه رو به یه چشم میبینید؟ چرا فکر میکنید هر کی چادریه حتما خبیثه یا نون خور و مزدورِ حکومته؟ چرا تصویر بانوان چادری رو تخریب میکنید؟
ناشناس

۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
ساقیت قطعا همون ساقی میرسلیم هس...مطمئن باش....اون اتفاقی هم که گفتی احتمالا قراره تگری بزنی?
ناشناس

۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
مطمئن باش مال خودتونه...خودتونم همونجا مشغول به کارید و دارید خدمت میکنید
رضا

۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
عالی بود چقدر ملت ما خوبی را میفهمند و قبول میکنند این روش باید دغدغه مسئولین باشد نه قانون اجباری ...باقانون اجباری مملکتی که بابتش خون جوان ها دادیم به باد میدهند قانون اجباری مثل آتشفشانی که فکر میکنی خاموشه ولی از درون داره قل قل میکنه اگه فعال بشه ترو خشک را باهم میسوزنه
پدرام

۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
امام حسین (ع) متعلق به همه انسانهای آزاده جهان هست امام حسین هم متعلق به افراد با حجاب هست و هم متعلق به افراد بی حجاب هست لطفاً افرادی سعی نکنند این بزرگمرد عالم شجاعت و مردانگی و انسانیت را به نفع خودشان مصادره کنند گاندی رهبر فقید هند که دارای دین هندو بود گفت من با الگو گرفتن از شجاعت و زیر بار زور نرفتن حسین توانستم هند را از چنگال انگلیس نجات دهم
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست؟؟؟؟
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست؟؟؟؟
علی

۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
عزیز من خدا خودش کجاست که شما ها کاسه داغ تر از آش شدی خدا خودش جزای اعمالشان را میدهد شما سرتو بکن تو کیسه خودت
سالار

۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
جنسی که زدی عالی بوده.بنظرم ادامه بده که جنسش خوب بوده و تو حپروت سیل میکنی.ساقیت هم خوبه همش از اون بگیر پیشرفت میکنی.
سیاوش

۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
کاملا مشخصه که هیچ بویی از اسلام ناب محمدی نبردی خانم سیمین ، خدا به پیامبر میفرماید که وظیفه تو هدایت است و بس ، تو و امثال تو خودتونو بالاتر از پیامبر میدونید ؟ در مورد حیف و میل شدن بیت المال حرفی نداری که بیشتر از هر چیز دیگه ای توی قرآن در موردش تاکید شده ، زور فقط کار خوارج و طالبان و داعش و امثال این هاست
مهراد پاکباز

۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
درود خدا بر شما . لذت نوشته شما چون از اعماق وجودی شما نشأت میگرفت به مراتب حالم آدمو بهتر از شاید دیدن ویدئو میکنه. زیرسایه سبز پرچم علوی سربلند باشید انشالله.
مهراد پاکباز

۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
آخه تو مگه زندگی داری که کسی بخواد سرک بکشه داخل زندگیت.
فعلا واسه امسال شما زندش رفته فقط گیش مونده.
فعلا واسه امسال شما زندش رفته فقط گیش مونده.
مهراد پاکباز

۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
با زبان تند و سخت حتی نمیتوان از یک کودک درخواست یک لیوان آب کرد که واسه شما بیاره.
اما با زبان خوش و نیکو و با لحنی مملو از رنگ خدا براحتی میتوان از همه درخواست نمود که رشته کوه زاگرس را واسه شما جابجا کنند.
اما با زبان خوش و نیکو و با لحنی مملو از رنگ خدا براحتی میتوان از همه درخواست نمود که رشته کوه زاگرس را واسه شما جابجا کنند.
محمد

۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
مبارزه با بدحجابی باعث اشتغال بسیاری شده و از شهرداری تا وزارت ارشاد و حوزه علمیه هر یک از مسؤلین اقوام و آشناهای خودش رو جمع کرده تا اونها هم از سفره انقلاب بهرمند شوند و طرف شاید محجبه کامل هم نبوده ولی اینجا رنگ عوض کرده و پول میگیره مردم رو هدایت کنه.
ناشناس

۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
چطور شد اینجا بی حجابی مشکلی نداره؟ چون همه اینا آدمای خودتون بهشون گفتین این تیپی بیان که کسی شک نکنه.خودتونید
احمد

۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
اگه یه چرخی توی مراسمات بخصوص مراسمات داخل فضای باز بزنید متوجه میشین که این کلیپ اصلا چیز عجیبی نیست، از قدیم همه جور تیپی داخل مراسمات شرکت می کردند
مجتبی

۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
مشکل اصلی کشور و ملت گرانی وفقر روز افزون است که این دولت و مجلس بجای رسیدگی به آن تمام هم وغم خود را در مسئله حجاب اجباری گذاشته اند واز فساد انجام گسیخته مسیولین ارشد جمهوری اسلامی غافل شده اند
پیام

۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
هیچکس با امام حسین مشکل نداره مشکل اینجاس که مسولین که دم از امام حسین میزنن خود حرمله هستن
مشکل مردم درتضاد گفتار و رفتار اخوندا و مسئولین هستش نه اعتقاد به مظلومیت حسین
مشکل مردم درتضاد گفتار و رفتار اخوندا و مسئولین هستش نه اعتقاد به مظلومیت حسین
ناشناس

۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
ببینید اینجوری چقدر قشنگتره،
هرکی هم مقاومت کرد چیزی نگید، مهم نیست.
مهم اینه که اگه یک نفر ( فقط یک نفر) حجابشو رعایت کرد از ته دلش باشه .
نه که بره چند متر اونورتر شالش رو برداره،
بهترین مردم دنیا رو داریم .
لطفا لطفا لطفا مردم رو دینزده نکنید.
هرکی هم مقاومت کرد چیزی نگید، مهم نیست.
مهم اینه که اگه یک نفر ( فقط یک نفر) حجابشو رعایت کرد از ته دلش باشه .
نه که بره چند متر اونورتر شالش رو برداره،
بهترین مردم دنیا رو داریم .
لطفا لطفا لطفا مردم رو دینزده نکنید.
ناشناس

۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
آخی چقدر از مغزت کار کشیدی تا اینارو بگی کمی تحقیق لطفا
ائمه در عزاداریها سیاهپوش میشدن و از ازل تا به ابد به عزاداری و گریه و نوحه برای امام حسین سفارش شده تا جاییکه حضرت ابراهیم از خدا میخواد تا آخرین پیامبر و اهل بیتش از نسل خودش باشن
اتفاقا علویان رو از لباس سبز میشناختن
البته که در اسلام به پوشیدن لباسهای روشن و سپید سفارش شده که بیشتر بخاطر تشخیص تمیزی و پاکی لباسه مخصوصا در گذشته که امکانات الان نبود و مردم لباسهاشون هم زیاد نبود
یاد بگیر به تعزیه و مقدسات اسلامی توهین نکنی که روزی خدا خودش بهت توهین نکنه
دل ما هم خوشه تو و همکیشان سیاهدلت پایانتون مثل دلتون سیاهه
مراقب باشین نشین ولعنالله ابدا
ائمه در عزاداریها سیاهپوش میشدن و از ازل تا به ابد به عزاداری و گریه و نوحه برای امام حسین سفارش شده تا جاییکه حضرت ابراهیم از خدا میخواد تا آخرین پیامبر و اهل بیتش از نسل خودش باشن
اتفاقا علویان رو از لباس سبز میشناختن
البته که در اسلام به پوشیدن لباسهای روشن و سپید سفارش شده که بیشتر بخاطر تشخیص تمیزی و پاکی لباسه مخصوصا در گذشته که امکانات الان نبود و مردم لباسهاشون هم زیاد نبود
یاد بگیر به تعزیه و مقدسات اسلامی توهین نکنی که روزی خدا خودش بهت توهین نکنه
دل ما هم خوشه تو و همکیشان سیاهدلت پایانتون مثل دلتون سیاهه
مراقب باشین نشین ولعنالله ابدا
ناشناس

۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
یه روز خورشید و باد مسابقه میزارن پیراهن یک مرد رو از تنش دربیارن .
باد با شدت زیاد شروع به وزیدن میکنه ولی مرد لباسش رو محکم نگهمیداره هرچقدر شدت باد بیشتر میشه مرد محکمتر نگهمیداره .
خورشید گفت تو نتونستی بزار من امتحان کنم .
خورشید آرام آرام شروع به تابیدن کرد ، اون مرد بالاخره گرمش شد و با دست خودش پیراهنش رو درآورد .
(گاهی مهربونی، گاهی صبوری)
باد با شدت زیاد شروع به وزیدن میکنه ولی مرد لباسش رو محکم نگهمیداره هرچقدر شدت باد بیشتر میشه مرد محکمتر نگهمیداره .
خورشید گفت تو نتونستی بزار من امتحان کنم .
خورشید آرام آرام شروع به تابیدن کرد ، اون مرد بالاخره گرمش شد و با دست خودش پیراهنش رو درآورد .
(گاهی مهربونی، گاهی صبوری)
سرو

۰۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
بی بند و باری و صنعت *** هم باعث اشتغال زیاد
و منبع درآمد هنگفتی در دنیا
مخصوصا آمریکا و اروپا که بانی این صنعت کثیفه شده
بیشتر از چیزی که فکرش رو بکنید البته میدونم از نظر شما براندازان وطن فروشِ روشنفکر جانی صفت اسکل این صنعت خیلی هم صنعت تمیز و خوبیه و باعث پیشرفت و حل شدن مشکلات میشه
و منبع درآمد هنگفتی در دنیا
مخصوصا آمریکا و اروپا که بانی این صنعت کثیفه شده
بیشتر از چیزی که فکرش رو بکنید البته میدونم از نظر شما براندازان وطن فروشِ روشنفکر جانی صفت اسکل این صنعت خیلی هم صنعت تمیز و خوبیه و باعث پیشرفت و حل شدن مشکلات میشه
زیبا

۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
نه آقای محترم فیلم نیست ماحتی اگه انکارم بکنیم بازم عشق امام حسین توخونمونه امام حسین عشقه همیشه دوستش داشته وداریم حیله ونیرنگ دشمنان اسلام برای دورکردن مردم ازدین بازم نمیتونه جواب بده حتی خودشمابه زبون اینومیگی ولی ته قلبت یه چیز دیگس خداپشت وپناه همه محبان اهل بیت باشه???
روح الله

۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
حتما شنیدید یزید که در ان زمان خودرا خلیفه بر حق ونایب خدا میدانست به امام حسین علیه السلام اتهام شورشی زده و ایشان را خارج از دین اعلام کرده بود
کیارش

۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
بله چه خووب میشد همینطور که برای عزاداری ها دعوت میکنید از مردم و هزینه میکنید تا مردم بیان اونجا گریه کنن یکمی هم تو ولادت ها و ... هزینه کنید و این مردمی که همش تو زندگی گریه کردن و میکنن شاد کنید چرا باید فقط عزاداری ها مهم باشه شهادت ها مهم باشه چراااا نمیخواین مردم شاد بتشن چرااا
ناشناس

۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
خیلی عالی بود دمتون گرم واقعا کیف کردم?
فشار بخوره علی کریمی و هر کی مخالف اسلام و امام حسینه
فشار بخوره علی کریمی و هر کی مخالف اسلام و امام حسینه
بهنوش

۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
پرچم اسلام و امام حسین و تشیع هیچ وقت زمین نمی افته حتی اگه کل دنیا دست به دست هم بدن.
ان شاءالله به زودی پرچم انقلاب امام خمینی ره به دست مهدی موعود میرسه.
ان شاءالله به زودی پرچم انقلاب امام خمینی ره به دست مهدی موعود میرسه.
ناشناس

۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
اینو مسئولین باید ببینند اونایی که ادعای دوست دار بودن امام حسین رو دارن ولی از همه بدترن.
تورو خدا ببینید توی این فیلم خیلی از خانوما چادری نیستن ولی چقدر عشق به امام حسین دارن.
بهتر از مسئولای مان که هزارتا عبا و فلان و فلان اما از همه گوه ترن.
لطفا اینو نشون مسئولین بدین که بدونن مردم ایران از سر بی ایمانیشون نیست که روسری از سر در میارن از سر اعتراض به دولته وگرنه مردمه ما دلشون با ائمه اطهاره.
حتی اگر فردی هم توی ایران بدش از ائمه بیاد تقصیر دولت و ریاکاریاشه.
تورو خدا ببینید توی این فیلم خیلی از خانوما چادری نیستن ولی چقدر عشق به امام حسین دارن.
بهتر از مسئولای مان که هزارتا عبا و فلان و فلان اما از همه گوه ترن.
لطفا اینو نشون مسئولین بدین که بدونن مردم ایران از سر بی ایمانیشون نیست که روسری از سر در میارن از سر اعتراض به دولته وگرنه مردمه ما دلشون با ائمه اطهاره.
حتی اگر فردی هم توی ایران بدش از ائمه بیاد تقصیر دولت و ریاکاریاشه.
ناشناس

۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
درود بر دموکراسی
مردم هر جور دلشان میخواهد رفتار میکنند
یه عده برای تحمیل افتقاد نداشته خود حتی امامان را به گروگان گرفته انر
یکی نیست بگوید احمق بسیار گرامی حجاب مردم چه ارتباطی به ماجرای کربلا دارد
مردم هر جور دلشان میخواهد رفتار میکنند
یه عده برای تحمیل افتقاد نداشته خود حتی امامان را به گروگان گرفته انر
یکی نیست بگوید احمق بسیار گرامی حجاب مردم چه ارتباطی به ماجرای کربلا دارد
رضا دشتابی

۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
چرت وپرت قلم نزن,,طالبان هستی یا داعش؟؟بی حجابی من ندیدم,بی حجاب انها هستندکه نیم تنه میپوشندنشان دادن اعضای خاصی ازپوست بدن رابی حجاب گو یند,حتی نداشتن روسری بی حجابی نیست.ازمن متعصب تر اما بامنطق نیست,که اینگونه قلم میزنم بابی حجابی سخت مخالفم امانداشتن روسری رابی حجابی نمی دانم,,,...بی حجاب یعنی عدم پوشش بدن غیرازسروصورت ودست تاارنج,,, برویدانهاکه نیم تنه یا سوتین میپوشندودرخیابان نمایش میدهنددستگیرکنیدواز خدمات اجتماعی محروم کنیدبقیه بی حجاب خوانده نمیشوند
ناشناس

۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
هیج قدرت ونیرویی مقدور نخواهدبود,عشق ویادامام حسین راازدل مسلمانان کم کند,تمام مسلمانان چه شیعه چه برادران اهل سنت,غیرازداعش,,چه غیرمسلمان مسیحی هندو وووتمام ازادگان جهان شاخص و الگوی خودراحضرت حسین ع اعلام میکنندمراسم محرم هرگز هرگز خاموش وتعطیل نخواهدشداینراهمه کفاربت پرست. وحشی صفت داعشی صفت بدانندحسین عشق هست ابوالفضل شاخص مردانگی ا ست ,,,
سهراب

۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
چهل سال مردم رو با این برنامه ها غمگین و افسرده نگه داشتین دیگه کافیه!! خودتون رو خسته نکنید که دیگه جواب نمیده!! روزها اعدام میکنید شبها هم برا ام حسین عزاداری میکنید؟؟!!
راحیل

۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
چرا ربط نداره برو حرم امام حسین کربلا بی حجاب باش ببین رفتارشون باهات چطوره.برو مکه زیارت کعبه بی حجاب باش میندازنت بیرون احتمالا شلاق هم میخوری پس نگو به امام حسین ربط ندارد .در دین اسلام به صراحت از حجاب گفته شده
نگار

۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
حالت خوش نیست فتوا میدی واسه خودت. رضا دشتابی حجاب سر با صراحت در قرآن اومده میخوای بدعت در اسلام کنی؟
صابر

۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
به والله والله لذت بردم درود برکسانیکه این برنامه زیبا و جواب گیرو انجام دادن و درود بی قیدوشرط برکسانیکه چشمهای زیبا شون بارونی شد ودل به دل امام حسین دادن امام حسین دستانشونو خودت بگیر و لعنت وحیف نون برکسانیکه ساز مخالف وشعر سرابی میکنن وجفنگ تلاوت میکنن
ناشناس

۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
در قران در 5 سوره در مورد حجاب گفته شده ولی در مورد جریمه باتون گشت ارشاد چیزی گفته نشده
کامران

۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
درود شاید باافکارگرداننده این سایت حرفای من خوش نیاد اما میگم،،،،، طبق امارخوده حضرات مساجدنمازخونش ب زیر 10درصد رسیده،،، اگه انقلاب شما درجهت این بوده که مردم رودین دارکنه متاسفانه راهش روکج رفته پدربنده درزمان حکومت پهلوی بوده میگه هم نمازخونش بیشتربوده هم خداشناسش،،، آیا اولویت اصلی کشورحجابه؟؟؟
عباس

۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
بابا خجالت بکشین
۲تا تاره مو هیچ کاری نمیکنه
شما اقتصادو درست کنین من خودم حجاب زنو بچمو درست میکنم
۲تا تاره مو هیچ کاری نمیکنه
شما اقتصادو درست کنین من خودم حجاب زنو بچمو درست میکنم
زهرا

۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
بعضیا عادت کردن تا میگی حجاب میگن اوضاع اقتصادی و اختلاس واز این حرفها ، انگار که اگر به حجاب پرداخته نشه تمام این مسایل و مشکلات حل میشه اگر اینطور بود که کشورهای اروپایی و آمریکایی که هیچ مشکلی نداشتن در حالیکه اونها علاوه بر مشکلات اقتصادی درگیر مشکلات دیگه ای هم هستن که اتفاقا به دلیل همین آزادی پوشش دچارش شدن. عزیزانی که امام حسین علیه السلام رو قبول دارن ولی حرفاش رو نه، اتفاقا امام حسین به صراحت هدف قیامش رو امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و همه اهل خانوادش به شدت پایبند به حجاب بودن ،نمیشه به عنوان یک مسلمان قسمتی از دین رو قبول کرد و قسمتیش رونه،
ناشناس

۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
گفتن احمق به دیگران با دموکراسی همخوانی نداره،اول میگی درود بعد مردم را احمق میخانی، پس احترام به عقاید کجاست،درسختیها ادم خدارامیخاند همون خدا درقران میگوید حسین، (اهلبیت پیامبر وقران رابه امانت میگذارم )نزد شما
زهرا

۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
تعریف گناه روشنه ،تهمت و افترا ،ناامید کردن مردم ، زود قضاوت کردن ،در زمین دشمن بازی کردن ،از گناهکار دفاع کردن،جای جلاد وشهید رو عوض کردن.خون اون دختر کومله تروریست رنگینتر از خون آرمان و روح الله و اون همه شهیده که به خاطر طرفداری ازش همه رو به بی دینی متهم میکنی وبا بی حیایی از امام حسین دم میزنی امام حسینی که همون پارچه سیاه که مسخرش میکنی از سر ناموسش نیفتاد
زهرا

۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
خدا نکنه یکی از عزیزانت رو مثل کسانی که تو اغتشاشات فجیعانه و وحشیانه شهید کردن ،بکشن اونوقت میخوام بدونم اون موقع هم با اعدام مخالفت میکنی
صالح

۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
احسنت احسنت من مذهبی نیستم البته ازسه سال پیش از وقتی که قصه شهدارا شنیدم مثل وزیر نفت که سالها درزندان عراق بود وسپس شهید شد مثل مدافعان حرم وحاج قاسم، که شهید شدند بااهلبیت بهتر آشنا شدم ،والان حاضرم برای اهلبیت جان خودم وخانواده ام را فدا کنم/عزیزان من نه مذهبی هستم نه سیاسی ام ونه هیچ چیز دیگر واز مشکلات هم دلم خون است مثل اجاره خونه وبیکاری/بچه هام دارای سواد وبیکار هستند ولی مشکلات ربطی به اهلبیت ندارد،اگرمسولی در لباس روحانیت بد عمل میکند ربطی به اهلبیت ندارد /اهلبیت بدنبال مقام دنیوی ومال دنیا نبودند،اهلبیت حکم ستاره ای است که درتاریکی دنیاراه راگم نکنی
مهرداد

۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
افرین به این میگن امر به معروف اصولی و صحیح .
نه اینکه بزور گشت ارشاد جریمه.پلیس و کتک باشه
نه اینکه بزور گشت ارشاد جریمه.پلیس و کتک باشه
سید

۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
اگه اون مسئول بیشعور فهمید که ملت اتقادات شون رو دارند به شرطی که مسئول در همه ردها کارشون رو درست انجام بدند و مردم رو از شر این گرونی های به اساس نجات بدن خدا لعنت کنه مسئولی که باید کارشو درست انجام بدن ولی انجام نمیدن
ناشناس

۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
اولا دست از سر مردم بردارید بچسبید به مسئولان تا وظایفشان را انجام بدهند و از رانت و فساد جلوگیری کنند.
ثانیا، امیدوارم این ارادت ها به امام حسین در عمل هم خودش را نشان دهد و مردم در برابر فساد و رانت بی تفاوت نباشند.
ثانیا، امیدوارم این ارادت ها به امام حسین در عمل هم خودش را نشان دهد و مردم در برابر فساد و رانت بی تفاوت نباشند.
ناشناس

۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
شماها هم هر چی ملت میگن ربط میدید به غربی ها. ما به اونا چیکار داریم ملت به خاطر گرونی اینجوری شدن .
مهدی

۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
بنده هر از گاهی قیامت حس میکنم واقعا درناک و وحشتناکه انشاالله هیچکس راه را گم نکند تازگی به این فکر فرو رفته ام که امامان که دنیای پس از مرگ را می دیدند و جایگاه خود در آخرت را حس میکردند دلخوشی آنها در این دنیا به چه بوده که پاسخ آن را دریافتم دلخوشی آنها فقط و فقط آگاه کردن ما به راه راستی و پاک بوده شرم آور نیست که چنین امامانان و پاکانی که دلخوشیشان در این دنیا هدایت کردن ما بوده ما سر نافرمانی داشته باشیم
ناشناس

۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
والا مردم کافر که نیستند شما و کارهاتون رو دوست ندارند و چرا ارادت مردم رو به ائمه به خودتون ربط میدهید؟ بسیار افرادی رو میشناسم که خیلی دیندار و حتی محجب هم هستند ولی حالشون از ظاهرسازی شماها بهم میخوره.
زند

۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
برادران و خواهران عزیز سر زبانها افتاده که بهشت و دوزخی وجود ندارد. ولی می توان هردوی آن را ساخت کلام خداوند که توسط رسولش بیان شده فقط به همین مضمون است که تو می توانی زنده بودن بعد از مرگت را خودت انتخاب کنی یا بهشتی که وعده آن داده شده را بدست خودت بسازی به بزرگان احترام کنید و به کودکان نیکی و شاید رستگار شویم به بزرگی خداوند شک نکنیم
ناشناس

۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
واقعا درکش اینقدر برای مدیران سخته؟بیشتر مردم باورهای مذهبی دارند ومگه میشه انسان خداوند بزرگ را برهمه چیز ناظر نبینه مردم ازهمین مدیران که این اوضاع واقعا بد اقتصادی رابرای مردم بیچاره ساخته اند پاسخ میخواهند خانه ۲۰۰میلیونی ظرف ۴سال شده قیمتش ۴میلیارد ماشین ۲۰ میلیونی شده ۳۰۰ میلیون وهمه چیز ۱۰تا۲۰برابرشده مدیران به جای پاسخگویی به این فاجعه بزرگ فرافکنی میکنند
صالح

۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
علت نان حلال بود وقتی عده ای پول باد آورده در میارن یا پول سودی زیاد شده اصلا ربطی به اسلام و نظام نداره هم بعضی مردم هم بعضی از مسئولین فکر آخرت نیستند .
ناشناس

۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
سلام خواهر گلم مشکل اینجاست که مشکل اصلی رو که بی عدالتی وبی تدبیری در مسائل وحل اونهاست در رده پایین قرار گرفته وحجاب در اولویت واینکه همین بد حجابها که بعضی ها متاسفانه انگ زنا زاده وفساد بهشون زدن میبینین قلبشون پاک وصاف ولی اون مسئول منافق هیچ عشقی به اسلام نداره ولی اداره مملکت دستشه وملت رو با بی تدبیری بدبخت کرده
پانته آ

۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
چه تعبیر مضحکو سطحی و خنده داری عملا میگی فلانی و فلانی ها که از دولتی و مجلسی و فلان مسئول ناراضی اجازه داره تلافیشو سر اعتقاد به فرامین الهی دربیاره مثه اینه تو خونه خواهر برادرم بهم یه ظلمی بکنن منم شیشه و بشقاب بشکنم بعدم بگم مامان بابا تقصیر من نیست تقصیر خواهرو برادرمه مامان بابات اگر خواهر برادرتو مجازات کنن قطعا از مجازات تو هم صرف نظر نمیکنند قرار نیست درقبال بدی کسی ما هم بدی کنیم فرق ما اون وقت با اون بدکردار چیه در بدرفتاری؟ دولتی و مجلسی و فلان مسئول هر غلطی کم کاری کنند با بی قانونی ما مشکل رفع نخواهد شد
پانته آ

۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
هااااان؟ ((بگذاریم خود خدا درمورد بندگانش تصمیم بگیرد و در زمان و مکان مشخص او را فرا بخواند
ما که بنده خداییم و جایگاهی نداریم))
یه کم بصیرتم چیز خوبیه ها
چه حرفا
جناب زمانی که ابرهه قصد جسارت و حمله به خانه کعبه کرد خود حضرت حق خود پروردگار شخصا ابابیل رو فرستاد تا از خانه و نماد حریم خداوندی دفاع کنند
اما با این استدلال شما میشه بگی چراهمین خداوند حکیم موقع حمله یزید به خانه کعبه سپاه ابابیل نفرستاد؟
نفرستاد چون اونجا خود مردم باید حامی حریم الهی میشدن چون خود مردم توان داشتن اما کوتاهی کردن و جسارت به حریم الهی اتفاق افتاد
پس هیچ سپاه ابابیلی هم خدا نفرستاد چون از اهل خلق الله توقع یاری بود
استدلال شما مثه اینه که بگی امام حسین چرا به یزید به خاطر زیر پا گذاشتن شعائر الهی قیام کرد باید ولش میکرد چه نیازی بود نعوذ باالله مگه امام فوضول بود خب خدا خودش هدایتش میکرد یزیدو دیگه
نه برادر من امام حسین برای امر به معروف و نـــــهی از منکر قیام کرد تأسی به امام حسین ایجاب میکنه بی خیال منکر در جامعه نباشیم
ما که بنده خداییم و جایگاهی نداریم))
یه کم بصیرتم چیز خوبیه ها
چه حرفا
جناب زمانی که ابرهه قصد جسارت و حمله به خانه کعبه کرد خود حضرت حق خود پروردگار شخصا ابابیل رو فرستاد تا از خانه و نماد حریم خداوندی دفاع کنند
اما با این استدلال شما میشه بگی چراهمین خداوند حکیم موقع حمله یزید به خانه کعبه سپاه ابابیل نفرستاد؟
نفرستاد چون اونجا خود مردم باید حامی حریم الهی میشدن چون خود مردم توان داشتن اما کوتاهی کردن و جسارت به حریم الهی اتفاق افتاد
پس هیچ سپاه ابابیلی هم خدا نفرستاد چون از اهل خلق الله توقع یاری بود
استدلال شما مثه اینه که بگی امام حسین چرا به یزید به خاطر زیر پا گذاشتن شعائر الهی قیام کرد باید ولش میکرد چه نیازی بود نعوذ باالله مگه امام فوضول بود خب خدا خودش هدایتش میکرد یزیدو دیگه
نه برادر من امام حسین برای امر به معروف و نـــــهی از منکر قیام کرد تأسی به امام حسین ایجاب میکنه بی خیال منکر در جامعه نباشیم
پانته آ

۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
میگم مشکل ترافیک تهرانو حل کنیم گرونی و اختلاس حل میشه؟مشکل احیای دریاچه ارومیه حل کنیم گرونی اختلاس حل میشه مشکل آلودگی کلانشهرها را حل کنیم گرونی اختلاس حل میشه؟؟؟
پس ول کنید احیای دریاچه ارومیه رو
آلودگی کلان شهرها رو
ترافیک تهرانو
البته شاید یه عدهای بگن الان مثلا اولویت با حجاب نیست حجاب اولویت نداره در برابر گرونی و اقتصاد
خوب عزیزای من معلومه ربطی به هم نداره البته شاید یه عدهای بگن اولویت با اوناست حجاب اولویت نداره در برابر گرونی و اقتصاد اختلاس
اتفاقا ما هم همینو میگیم منتها جماعت اراذل و اوباش که هفت هشت ماه مملکتو به آشوب کشیدن به اسم زن زندگی آزادی یه شعار اقتصادی تو این مدت ندادن فقط گند زدن به مملکت
یه مثال بهتر از کلام یه بزرگوار بزنم
فرض کنید یه شخصی به یک خانمی حمله کرده
این خانم رو کتک میزنه و میخواد بهش تجاوزو تعرض کنه
اون خانم فریاد میزنه به آقای اول که داره رد میشه
میگه یه فکری به حال من بکن منو نجات بده
آقاهه میگه یعنی الان اگه من تو رو نجات بدم مشکلات اقتصادی مملکت حل میشه؟نه که نمیشه چرا نجاتت بدم؟ رد شه بره
آقای دومی میرسه میگه تو یه کاری بکن
طرف میگه خانم مشکل اصلی کشور اقتصاده مشکل تو اولویت من نیست خدافظ شما
به نفر سوم میرسه میگه تو یه کاری بکن طرف میگه ببخشید خانوم شرمنده تجاوز مثل حجاب یه امر شخصیه من تو امورات شخی شما دخالت نمیکنم
یکی این میون زنگ میزنه به پلیس میگه به این خانم داره تجاوز میشه
اقا پلیسه میگه عه خب فعلا مهم نیس هر وقت تونستیم جلوی اختلاسو بگیریم جلوی چپاول بیت المالو بگیریم بعد شما رو میایم نجات میدیم ما فعلاً اولویتمون اختلاسگراست نه شما
واقعا این تز روشنفکری که میدین اقا این مهمه اون مهم نیس حجاب ول کنید اختلاسگر بگیرید خندهدار نیست ؟
بیایم بگیم حجاب اولویت نیست نباید بهش بپردازیم مهم اختلاس گر
انصافا همین چند ماه پیش شهیدبزرگوار الداغی شهید غیرت شد نگفت اون دختر به من چه که شاید شاید اگر اون دختر شل حجاب با سرو وضع وپوشش مناسب میگشت بهش اینطور تعرض اشکار در خیابون نمیکردن و ثمرش بشه شهادت اون بزرگوار
پس ول کنید احیای دریاچه ارومیه رو
آلودگی کلان شهرها رو
ترافیک تهرانو
البته شاید یه عدهای بگن الان مثلا اولویت با حجاب نیست حجاب اولویت نداره در برابر گرونی و اقتصاد
خوب عزیزای من معلومه ربطی به هم نداره البته شاید یه عدهای بگن اولویت با اوناست حجاب اولویت نداره در برابر گرونی و اقتصاد اختلاس
اتفاقا ما هم همینو میگیم منتها جماعت اراذل و اوباش که هفت هشت ماه مملکتو به آشوب کشیدن به اسم زن زندگی آزادی یه شعار اقتصادی تو این مدت ندادن فقط گند زدن به مملکت
یه مثال بهتر از کلام یه بزرگوار بزنم
فرض کنید یه شخصی به یک خانمی حمله کرده
این خانم رو کتک میزنه و میخواد بهش تجاوزو تعرض کنه
اون خانم فریاد میزنه به آقای اول که داره رد میشه
میگه یه فکری به حال من بکن منو نجات بده
آقاهه میگه یعنی الان اگه من تو رو نجات بدم مشکلات اقتصادی مملکت حل میشه؟نه که نمیشه چرا نجاتت بدم؟ رد شه بره
آقای دومی میرسه میگه تو یه کاری بکن
طرف میگه خانم مشکل اصلی کشور اقتصاده مشکل تو اولویت من نیست خدافظ شما
به نفر سوم میرسه میگه تو یه کاری بکن طرف میگه ببخشید خانوم شرمنده تجاوز مثل حجاب یه امر شخصیه من تو امورات شخی شما دخالت نمیکنم
یکی این میون زنگ میزنه به پلیس میگه به این خانم داره تجاوز میشه
اقا پلیسه میگه عه خب فعلا مهم نیس هر وقت تونستیم جلوی اختلاسو بگیریم جلوی چپاول بیت المالو بگیریم بعد شما رو میایم نجات میدیم ما فعلاً اولویتمون اختلاسگراست نه شما
واقعا این تز روشنفکری که میدین اقا این مهمه اون مهم نیس حجاب ول کنید اختلاسگر بگیرید خندهدار نیست ؟
بیایم بگیم حجاب اولویت نیست نباید بهش بپردازیم مهم اختلاس گر
انصافا همین چند ماه پیش شهیدبزرگوار الداغی شهید غیرت شد نگفت اون دختر به من چه که شاید شاید اگر اون دختر شل حجاب با سرو وضع وپوشش مناسب میگشت بهش اینطور تعرض اشکار در خیابون نمیکردن و ثمرش بشه شهادت اون بزرگوار
مهدی

۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
اولا اتفاقا امام حسین در راه امر به معروف و نهی از منکر شهید شد
دوما این مسائل هرزگی یه عده در دستگاه همچین هم غیر طبیعی نیست کسی برچسب طهارت نزده به جزء جزء ارکان این نظام
که بشه تمامیت و کلیت ارزش نظام جمهوری اسلامی به هرزگی یه عده ادم ریاکار زیر سوال برد
سوما خودتو امثال خودت که بنده شکمو بیس سانت زیر شکمین با عموم مردم یکی نکن
تو اگه فاصله طرفداری از نظام فاصله شکمت تا در یخچاله خونتونه که اگر یخچالت کم شد
سه سوته کلیت از بالا تا پایین نظام تمام نفی کنی این مشکل خودتو امثال خودته نه عموم مردم
اعتراض عموم به برخی چیزها از جمله مسائل اقتصادی نظام بجاست اگر در قالب اعتراض باشه نه اغتشاش
چهارما نفی کلیت نظام جمهوری اسلامی و پاشیدن بذر نا امیدی به دل مردم تو این شرایط سخت و تنگناهای اقتصادی که هنر نیست
که در همه جای عالم تو شرایط رفاه همه رام و اهلین هنر اینه تو سختیا جفتک نپرونی
پنجما شما جماعت حق به جانب چطور شهادت مظلومانه با سند مسلم فیلمو تصویر امثال ارمان علیوردی و روح الله عجمیان دیدین و دم نمیزنیدکه این ادم ها طرفداران همین نظام بودن اما وقیحانه مرگ اون خانوم که هیچ سندی مبنی بر کتک خوردنش نیست کردین پیراههن عثمان؟
دوما این مسائل هرزگی یه عده در دستگاه همچین هم غیر طبیعی نیست کسی برچسب طهارت نزده به جزء جزء ارکان این نظام
که بشه تمامیت و کلیت ارزش نظام جمهوری اسلامی به هرزگی یه عده ادم ریاکار زیر سوال برد
سوما خودتو امثال خودت که بنده شکمو بیس سانت زیر شکمین با عموم مردم یکی نکن
تو اگه فاصله طرفداری از نظام فاصله شکمت تا در یخچاله خونتونه که اگر یخچالت کم شد
سه سوته کلیت از بالا تا پایین نظام تمام نفی کنی این مشکل خودتو امثال خودته نه عموم مردم
اعتراض عموم به برخی چیزها از جمله مسائل اقتصادی نظام بجاست اگر در قالب اعتراض باشه نه اغتشاش
چهارما نفی کلیت نظام جمهوری اسلامی و پاشیدن بذر نا امیدی به دل مردم تو این شرایط سخت و تنگناهای اقتصادی که هنر نیست
که در همه جای عالم تو شرایط رفاه همه رام و اهلین هنر اینه تو سختیا جفتک نپرونی
پنجما شما جماعت حق به جانب چطور شهادت مظلومانه با سند مسلم فیلمو تصویر امثال ارمان علیوردی و روح الله عجمیان دیدین و دم نمیزنیدکه این ادم ها طرفداران همین نظام بودن اما وقیحانه مرگ اون خانوم که هیچ سندی مبنی بر کتک خوردنش نیست کردین پیراههن عثمان؟
زهره

۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
خب صحبتتون خیلی قشنگه، ژست عدالت طلبی داره، شجاعانه است و... و البته بسیار تکراریه
اما بفرمایید ببینم دقیقا کشف حجاب چیکار به رانت و فساد داره آخه؟؟
مثه اینه که پدره به پسرش بگه نباید شبا دیر بیای خونه، پسره بگه برو کولرو درست کن خرابه?
مثه اینه که یه فروشنده، بخواد مثلا روغن رو به دو برابر قیمت روش بفروشه، بعد شما اعتراض کنی اون بگه برو بابا موهاتو شونه کن مرتب نیست?
همینقدر بیربط، همینقدر مسخره
منتهی کلمهی حجاب رو از بس رسانههای بیگانه روش کار کردن، کنار هر حرف بیربطی بیاریش، پیدا نیست.
از لحاظ علم منطق، به این صحبت شما میگیم مغالطه، میگیم فریب. این که دو تا چیز بیربط رو بذاری کنار هم و نتیجهی دلخواه خودت رو بگیری میشه فریب.
اما بفرمایید ببینم دقیقا کشف حجاب چیکار به رانت و فساد داره آخه؟؟
مثه اینه که پدره به پسرش بگه نباید شبا دیر بیای خونه، پسره بگه برو کولرو درست کن خرابه?
مثه اینه که یه فروشنده، بخواد مثلا روغن رو به دو برابر قیمت روش بفروشه، بعد شما اعتراض کنی اون بگه برو بابا موهاتو شونه کن مرتب نیست?
همینقدر بیربط، همینقدر مسخره
منتهی کلمهی حجاب رو از بس رسانههای بیگانه روش کار کردن، کنار هر حرف بیربطی بیاریش، پیدا نیست.
از لحاظ علم منطق، به این صحبت شما میگیم مغالطه، میگیم فریب. این که دو تا چیز بیربط رو بذاری کنار هم و نتیجهی دلخواه خودت رو بگیری میشه فریب.
سعید

۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
دوست عزیز شما بفرمایید که برهنگی وبی حجابی چه ربطی به اعتراض به گرانی تورم داره یاد بگیریم اعتراضی اگه هست همون رو مستقیم بگیم مثال شما دقیقا همین جا صدق میکند
ناشناس

۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
خدمت زهره خانم عرض کنم بنده با کشف حجاب مخالفم و اون رو حرکت اعتراضی بانوان در اعتراض به فساد حاکم بر سیستم میدانم که یکی از آنها تورم وگرانی لجام گسیخته و دیگری نداشتن امیدی برای ازدواج وتشکیل خانواده و سرکوب آزادیهایی است که در قانون شما برای یک ایرانی در نظر گرفته شده، بازداشت و حبس منتقدین، شکنجه واعدام معترضین و اختلاسهای نجومی و نبود اراده ای از طرف مسولان برای حل این مشکلات میدانم.
همین خانمهای بدون حجاب مسلمان هستند و میتونی اونها رو در نماز عید فطر ببینی، در پارک ویا اتوموبیل خود در حال خواندن قرآن کریم هستند و اکثرا نماز میخوانند.
امثال شما به این خانمها تهمت هرزه و زیر خواب و صدها کلمات زشت میزنید ولی در واقع به جنگ مسلمان رفته اید.
در صورتی که خودتان کارنامه خوبی ندارید و بیشتر از همه لایق آتش جهنم هستید و اگر عاشورا تکرار شود شما در صف لشکر یزید و در مقابل امام حسین علیه السلام هستید.
همین خانمهای بدون حجاب مسلمان هستند و میتونی اونها رو در نماز عید فطر ببینی، در پارک ویا اتوموبیل خود در حال خواندن قرآن کریم هستند و اکثرا نماز میخوانند.
امثال شما به این خانمها تهمت هرزه و زیر خواب و صدها کلمات زشت میزنید ولی در واقع به جنگ مسلمان رفته اید.
در صورتی که خودتان کارنامه خوبی ندارید و بیشتر از همه لایق آتش جهنم هستید و اگر عاشورا تکرار شود شما در صف لشکر یزید و در مقابل امام حسین علیه السلام هستید.
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها